Faceți căutări pe acest blog

Ardei copti pentru iarna





Ingrediente:

  • 5 ardei grasi
  • sare mare
  • 3-5 linguri otet
  • piper boabe
  • foi de dafin
  • usturoi




Mod de preparare:

Coacem ardei la cuptor sau pe gratar. (aproximativ o ora la 170 de grade) Dupa ce s-au copt bine, ii scoatem pe o tava adanca sau int-un bol, adaugam o lingura de sare si ii lasam sa se raceasca.

  Ii curatam de coaja (eu nu i-am curatat pentru ca mi se par mai gustosi cu coaja), seminte si ii taiam in 4-5 fasii.

Ii punem in borcane sterilizate, adaugam sucul pe care ardeii l-au lasat cand s-au racit, otetul dupa gust (eu am pus 4 linguri la bocanul de 750 ml), sarea dupa gust (eu am pus o lingurita), piperul, putin usturoi si 2-3 foi de dafin. (daca este nevoie copletam si cu apa sau ulei  pentru a umple bine borcanele).


  Fierbem borcanele la baine marie timp de 30 minute.


Ii depozitam intr-o camera racoroasa.






5 comentarii:

  1. Cea mai buna salata e cea de ardei copti !!! dar copti numai pe flacara de la aragaz/NU in cuptor sau mai stiu eu cum!deci te rog incearca cum zic eu/si neaparat curatati de coaja neagra(arsa)cum altfel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu adauga ulei, va prinde gust de ranced !

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Eu ii prefer fara, dar cine doreste poate sa adauge o lingurita de zahar.

      Ștergere