Faceți căutări pe acest blog

Fasole batuta picanta


Ingrediente:

  • 500 g fasole boabe
  • un morcov
  • o ceapa 
  • doi ardei grasi rosi
  • boia picanta
  • 4 linguri de ulei picant
  • foi de dafin
  • sare
  • piper

Mod de preparare:

  Punem fasolea la fiert fara sare. Lasam sa fiarba 30 de minute si schimbam apa. Fierbem alte 30 de minute si iar schimbam apa. De fiercare data pune apa fierbinte.
 In a treia apa adaugam o foiae de dafin si morcovul taiat in 4. Fierbem pentru aproximativ 60 de minute sau pana cand boabele se sfarama.
  Taiem ceapa marunt si o punem la calit cu 3-4 linguri de ulei (eu am folosit ulei picant).

 Ardeii ii taiem bucati si ii mixam cu un mixer vertical pana obtinem o pasta omogena.

 Cand ceapa este calita, adaugam pasta de ardei, boia, sare si piper.

  Luam fasolea si o separam de zeama. Amestecam fasolea cu ceapa calita. Cu un mixer vertical pasam fasolea impreuna cu morcovul. Mixam pana obtinem un piureu. Daca este nevoie mai adaugam putina apa din cea in care am piert fasolea.
  Lasam fasolea la foc mic pentru 15-20 de minute, mestecam din cand in cand. Eu la final am adaugat si putin cimbru uscat.
Fasolea este gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu