Faceți căutări pe acest blog

Sandwich toast, crocant si delicios (1)

 



Ingrediente:
  • 3 feli de paine prajita
  • un ou 
  • 3-4 feli bacon
  • o felie de cascaval sau de barnza topita
  • o rosie taiata feli
  • cateva feli de castraveciori murati
  • 2-3 frunze de salata
  • ketchup, maioneza sau alte sosuri pt sandwich

Mod de preparare:


   Pe prima felie de paine punem ketchup, apoi doua frunze de salata, oul prajit (eu am prajit oul fara ulei, am pus, pur si simplu, oul intr-o tigaie, antiaderenta, bine incinsa, cand oul s-a rumenit l-am intors; daca vrei ca oul sa fie cu zeama lasi galbenuzul intact, daca doresti un ou bine prajit spargi galbenusul cu ajutorul unei furculite). Peste ou pune maioneza.

  Adaugam a doua felie de paine, peste punem cascavalul (pentru a topi putin cascavalul felia de paine trebuie sa fie inca fierbinte). Apoi adaugam bacon (bine rumenit), trei feli de rosie, trei de castraveciori murati.
    Pe ultima felie am pus iar putin ketchup si am inchis sandwich-ul.

Sandwich-ul este gata!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu